Over ons
Ladderhulp.nl, voor ieder wat wils:
Bent u op zoek naar een ladder, trap of steiger? Dan bent u bij ons aan het juiste adres! Sinds 2010 heeft LadderHulp.nl het grootste assortiment aan ladders, trappen, steigers, rolsteigers, kamersteigers en steigeronderdelen van Nederland en België. Van professionele ladders tot ladders voor de doe-het-zelver. Er is voor ieder wat wils!
Al meer dan 20.000 klanten tevreden:
De klant staat bij ons voorop en daarom vinden wij het erg belangrijk dat onze klanten tevreden zijn. Dit meten wij door de klant te vragen naar een vrijblijvende beoordeling. Hiermee krijgen wij inzicht in de klanttevredenheid en helpt u andere klanten in het maken van de juiste keuze.
Door ons brede assortiment, gratis verzending in Nederland en België en 100 dagen retourtermijn bieden wij de service aan die onze klanten willen. Bovendien bieden wij de klanten instructievideo's en handleidingen aan om het zo makkelijk mogelijk te maken.
De ladders die besteld worden zijn direct leverbaar en mocht er iets onduidelijk zijn dan staat onze klantenservice altijd voor u klaar. U kunt ons zowel telefonisch als per mail bereiken.
Online bestellen:
U kunt snel en eenvoudig bestellen bij LadderHulp.nl.nl. Het product wordt na betaling binnen 1 a 2 werkdagen verzonden zonder verzendkosten in Nederland en België. U kunt het product ook zelf afhalen bij onze fabriek in Krommenie. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Bent u niet tevreden over een geleverd artikel of over onze diensten? Dan heeft u maar liefst 100 dagen de tijd om te retourneren.
Bedrijven uit België kunnen een BTW nummer opgeven bij het bestelproces. er wordt dan een factuur opgemaakt zonder BTW ( intracommunautaire levering ).
Adresgegevens
LadderHulp.nl ( onderdeel van SteigerCentrum.nl )
Molenwerf 58
1911DN Uitgeest
T. 085 0605 423
E. [email protected]
Van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar
van 9.00 tot 22.00 uur.
Openingstijden showroom/afhaallocaties
Uitgeest – afhalen en showroom
Molenwerf 58
Ma t/m vrij: 8.30 – 16.30 uur
Klachten:
Komt bijna nooit voor, maar bent u niet tevreden met een levering kunt onderstaande procedure volgen:
Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot de ondernemer. Indien de webwinkel is aangesloten bij Stichting Webwinkel Keur en bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot Stichting Webwinkel Keur (webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Controleer of deze webwinkel een lopend lidmaatschap heeft via https://www.webwinkelkeur.nl/leden/. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door Stichting Webwinkel Keur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaald dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).